|
MEYVE SUYU
ENDÜSTRİSİ DERNEĞİ |
| |
|
MEYED, 1993 Yılında kurulmuştur ve Sektördeki firmaların tümü MEYED’ in üyesidir. MEYED 1997 yılından bu yana IFU (ULUSLAR ARASI MEYVE SUYU ÜRETİCİLERİ FEDERASYONU) ve 2005 yılından bu yana AIJN (AVRUPA MEYVE SUYU BİRLİĞİ) nin üyesidir.
Başlıca amaçları; meyve suyu kavramını tanıtmak, sektör içi işbirliğini geliştirmek, firmalar arasındaki bilgi değişimini hızlandırmak, konu ile ilgili araştırmaları desteklemek, kamu oyunu ve ilgili kuruluşları meyve suyu konusunda bilgilendirmektir.
|
 |
|
|
|
|
AIJN 2010 MARKET BİLGİLERİNİ WEB SİTESİNDEN YÜKLEYEBİLİRSİNİZ |
|
|
Uluslararası “2nd Juice, Nectar, Soft Drinks, Summit” MEYED koordinasyonunda,
7 – 8 Eylül’de İstanbul’da düzenleniyor !
|
|
Gıda Güvenliği Derneği
MEYED' den Bilimsel Araştırma Desteği !
Başvuru Formu
Yönerge
|
| HABERLER |
 |
 |
Zenith International
Zenith International, Washington'da 29-31 Mart 2011 tarihleri arasında 7. Inno Bev Küresel İçecekler Zirvesi'ne ev sahipliği yapacak.
Tam program detayları ve online rezervasyon için, http://www.zenithinternational.com/events adresini ziyaret edebilirsiniz.
İndirimli rezervasyon 25 Şubat tarihine kadar geçerlidir.
Detay » |
|
|
|
| |
| GÜNCEL |
 |
|
 |
Elma Suyu Kalbi Koruyor! |
| |
|
| |
ABD - UC - Davis Tıp Okulu' ndan Diyetisyen Dianne Hyson' un araştırmasında, elma ve elma suyunda bulunan bitkisel besinlerin, aynen kırmızı şarap ve çayda olduğu gibi, kandaki LDL kolesterolün parçalanmasını geciktirdiği sonucuna varılmıştır (kandaki LDL' nin parçalanması sonucu oluşan plaklar, atardamarlar üzerinde birikir ve atherosclerosis' e neden olur). 12 haftalık klinik araştırmada, 25 sağlıklı yetişkin üzerinde çalışılmış ve deneklerin yarısına günde 2 elma yedirilmiş, diğer yarısına 350 gram elma suyu içirilmiştir. Günlük normal diyetlerinde değişiklik yapılmaksızın yürütülen araştırmada, diyet öncesi ve sırasında LDL' nin parçalanma süresi ölçümleri yapılmıştır. 6.haftadaki ölçümlerden itibaren, LDL parçalanma süresinin %20 geciktiği saptanmıştır.
Bu araştırma "Tıbbi Gıdalar Dergisi" nde yayınlanmıştır.
(BBC haberden alınmıştır - 21 Şubat 2001
|
| |
|
 |
Grapefruit Suyu Kilo Verdiriyor! |
| |
Florida Narenciye Departmanı'nın "The Nutrition and Metabolic Research Center" ın 100 erkek ve kadın üzerindeki 12 haftalık çalışmasına dayanarak verdiği habere göre, deneklerin her öğünde yaklaşık 250 gr Grapefruit suyu içmeleri sonucu yaşam tarzlarında, başka bir değişiklik olmaksızın 1,5 kg zayıfladıklarını ortaya koymuştur. Deneklerden bazılarının ise, kilo kaybının 4,5 kg'a ulaşabildiği gözlenmiştir.
(Softdrinks world - June - July - 2004
|
|
|
|
|
|